søndag 1. november 2009

SKOLE I HELGA, HVOR MYE SMARTERE KAN MAN BLI?

nå er pausen min over! idag hadde jeg virkelig lyst til å blogge, så her kommer innlegga framover! det ble ikke lang pause, men her er jeg.


(slang inn et bilde fra igår )igår var jeg på haloween party hos emilie! det var veldig koselig. på fredag tok jeg med meg fransk boka og matte regelboka hjem for å øve litt på fag! fordi jeg sliter litt på skolen for tiden.
så idag skal jeg jobbe litt hardt for å bli bedre:

syns jeg allerede ser litt smartere ut på dette bilde her jeg. hva synes dere?

20 kommentarer:

Benedicte sa...

håper halloween var vellykket!! smartypants.

Thea sa...

Jeg syns du er super smart Frida!!!

fridamarie sa...

benedicte: veldig velykket :)
thea: for en flott setning! takk pungrotta<3

fridamarie sa...

benedicte: veldig velykket :)
thea: for en flott setning! takk pungrotta<3

annikken sa...

Kongeriket! Bra du skal blogge igjn og digg header:)

Ingrid sa...

jess, frida er tilbake ;-)
nice header!

fridamarie sa...

annikken: oh yeah kjære :D
ingrid: hehe, takk søta:)

Anna sa...

Hvis du går inn for det, så klarer du det flott, Frida! Og selv om du ikke er så flink på skolen, så skal du vite at du er en vidunderlig person ellers <3

Utrolig flott header forresten!

sv: Ja, jeg veit :) Haha, neida, jeg kjente igjen alle som var her, så jeg bekymra meg ikke så mye, men det kunne jo ha vært deg!

fridamarie sa...

så søt du er anna (:
takk for det du<3
sv: haha, så bra!

karianne m sa...

koselig med halloween party da :)

Benedicte sa...

Høres ut som en kjekk helg m/halloween! Kjønner den ble vellykke:)
Kule header btw!

sv. takk for det:)

Linn Marie Hansen sa...

Høres artig ut med halloween party da. Skulle ønske vi gjorde sånt enda og, for det er jo egentlig litt gøy :P

Cecilie sa...

Velkommen tilbake :)

Så flink du er som gjør lekser i helgene! :)

1 sa...

fintfint (:
og kos deg med matte? høhø

Jeanette sa...

fine bilder :)

Kristine sa...

Du så kjempesmart ut på det nederste bildet ja, keep it up :D

Ingrid sa...

Flink du er! Håper du får hentet inn skolearbeidet, allitd stress å henge etter :P Og så klart du alt ser smartere ut :D

Sv: Takk! Hadde en veldig fin helg, håper du hadde det og, trass i skolearbeidet :)

Kristine sa...

Så flott at du tar sakene i egne hender og blir bedre :) Skulle ønske jeg hadde like stor lyst som deg til å gjøre skolearbeid :-p

Jorunn sa...

Jeg gjorde nok ikke noe spesielt på halloween, slappet av i sofaen og drakk julebrus.. Hehe..

Jeg burde dra fram mine bøker og lese og, dessverre for meg er jeg syk og orker nesten ingenting..

Christina sa...

Jeg bruker ofte deler av helgen til å gjøre lekser på. Rekker ikke alt igjennom uka så da må det planlegges. Jobber jeg på onsdag og har lekse på torsdag må jeg gjøre den på søndag for jeg har lekser de andre dagene også :P
Men det er bare å stå på ;D