torsdag 5. november 2009

mere stressende fredag blir det ikke

nå sitter jeg å øver til norsk prøve og til nynorsk stil vi skal ha imorra. guud jeg gruer meg!
nynorsken er veldig viktig fordi det er den som teller for dette halvåret! men norsken skal nok gå bra. nynorsk er bare så hat at det er ikke mulig, hvorfor ?
til søndagen er det farsdag, husk husk! jeg har pleid å glemme det, men en pappa som min fortjener ikke å bli glemt.. så jeg har vært tidlig ute med gave til han, ta en titt i posen min:
ikveld er det klart for" flash forword" det nye programmet jeg elsker!
og seff torsdags kvelden fra nydahlen- ukas must!

-noen som også ser på det?


9 kommentarer:

1 sa...

i helgen skal jeg på kino og bare slaske (:
og jeg likeeer nynorsk!
selvom jeg er fryktelig dårlig da.

Thea sa...

Jeg ser ikke på det!! HOST, jeg syns du, Annikken og jeg, NYS, skal ha Saw maraton ;)

Marianne sa...

Jeg elsker den serien! Den er spennende:D

Camilla Didriksen sa...

åh, hjertegodteri :D namnam!

Ingrid sa...

Ah, nynorsk :P Kan ikke si at jeg savner det akkurat. Håper det gikk bra på prøven din da.
Og ja, tordag kveld fra nydalen er kjempegøy :D

Sv: Det er skikkelig slit, kan vi ikke bare lære ting uten å få det testet etterpå? :P Hadde vært mye gøyere. Lykke til med tentamen da!

Jorunn sa...

Jeg har gitt min far en bok... Han elsker å lese så...

Jeanette sa...

Lykke til :) Håper prøven gikk bra :)

Kristine sa...

Det så gooooodt ut ;-D Nam!

Catherine Sund sa...

jeg glemmer alltid farsadag.. like mye som jeg glemmer bursdager !