tirsdag 1. desember 2009

HEY, IM BACK!


da var det påen igjen! det er endelig juletider.. diggere! idag har jeg og høkern vært på photoshoot som er hver tirsdag! Vi drar faktisk ut i allslags vær, og på det nederste bilde lå vi i sanda! ofrer alt, for skjønnheten!

skolen idag har vært sykt digg! vi har nesten ikke hatt lærere hele dagen og jeg, høeg, rambo og sindre lagde en gangster gruppe i klassen! den besto av å gjøre sprøe ting som: å kysse bjørn på kinnet( som var meg), gi den hotte læreren en stor langvariiiig bamseklem( sindre) osv...
kodeordet for å være ganster er: ....... breiflabbb
Største gangsterne i hele væla!
har dere fått julekalender og hvordan ser den ut?

4 kommentarer:

Anonym sa...

Høres utrolig koselig ut da:)
Bra du har julestemmning!:)

Jeg har bare en vnalig sjokoladekalender til ti kroner:) sån normal greie.. hihi, men holder mere en nok!

Thea sa...

SV: Yes dear, i have! :)
og du skulle bare si en ting, men da vet jeg hva du ønsker deg hvertfall ;)

Anonym sa...

you are vonderfull friday! i love yoU BM<3

-rambo

Lotte Andersen sa...

kjempe koselige bilder:)