fredag 23. oktober 2009

Challenge

Jeg, Annikken, har blitt utfordret av selveste annikken, nice!
Slik går den:

1.skriv tre ting som du husker som om det var i går:
- pizzakveld (det var igår da ;) ) en liten skrøn
-jeg og annikken lagde hytte i skogen
- lagde hagedrikk med emilie

2. skriv tre ting du misliker:
- slanger
-falske personer
-å kaste opp

3. skriv tre ting du liker godt:
- godteri
-brus
-slappe av
(slapp fisk skjønner dere)
4. Skriv 3 blogger du besøker daglig
- voe.blogg.no
- idawulf
-linni.blogg.no

5. Skriv tre sanger du hører på for tiden:
- i like it rough- lady gaga
-starstruck lady gaga
- david guetta- when love takes over
og seff datarock<3

6. Skriv tre programmer du følger med på:
- one tree hill
-the mentalist
- flash forword

7. Skriv tre bloggvenner du vil sende denne utfordringen til:

- sofie yvonne
-sarah
- anna

lykke til folkens! dette var mitt SISTE inlegg.. jeg tar en pause, til jeg får lyst å blogge igjen!

3 kommentarer:

Thea sa...

Jeg venter på deg!

Ida Sanden sa...

Fint siste innlegg da :)

Kristine sa...

Jeg liker ikke sånne utfordringer jeg :p