torsdag 1. oktober 2009

WHEN LOVE TAKES OVER
nå er jeg hjemme fra oslotur, glad og fornøyd som alltid! jeg har vært på shopping med jentene, og deretter til søstra som bor i oslo! et ord amasing! her er noen:



og her er noe nytt jeg har kjøpt, look and see:nå har jeg hengt noen bluser og litt ting på et stativ som jeg kan rulle å ha over hele rommet! greyt! hva syns dere? imorra skal jeg på åpningen av bølgen, her i larvik. meg, søstra, broren min og kjæresten hans :) koselig! noen av dere som skal?

-fridamarie

13 kommentarer:

Mathilde sa...

hahaha, "Heisann folkens :-)
plis komenter som ville
aper,jeg elsker komentarer !"
Jeg ler ;)

Fiine bilder, ser ut til at dere koste dere kjempemasse, jeg misunner dere virkelig! :D

Sarah sa...

Den oslo turen så virkelig amazing ut. Det bildet av dere på opraen var syykt tøft, woow.

Klesstativ er skikkelig kjekt, har et selv og det er godt brukt =)

Sarah sa...

Kan du legge ut bilde av hva du kjøpe forresten? meget intresant for meg, hehe

fridamarie sa...

mathilde:hehe! jeg vet ikke åssen jeg endrer det, over et år siden :)
hehe :)
sarah: lovely :)
sarah: jeg kan gjøre det i morgen;)

BRUDEPARET sa...

Ser ut som om dere hadde en kjempefin tur! Oslotur er alltid gøy! :)

Ha en nydelig kveld søta! :)

Katrine sa...

SV: Så bra du syns det:D

Takk og I like måte! :)

fine bilder!!

Mariell sa...

Så artig å shoppe med venninner! :D Jeg likte veldig godt det stativet ditt, kreativ :)

Håper du får en kjempe fin kveld søta!:D

fridamarie sa...

monique: takktakk:)
katrine: takk:)

mariell: alltid gøy det! takk, i like måte:)

Ida sa...

sv: han er helt fantastisk :)

Så moro det ser ut som dere hadde det! Jeg vil og til oslo på shopping...

Thea sa...

Jeg skal nok mest sansynelig! Artig stativ du har der, har vært inne på tanken jeg også :)

Hanne sa...

Så fine dere var, det så ut som en herlig dag:)

Sofie sa...

Osloturen hørtes gøy ut. Veldig korselige bilder!

Silje sa...

Superkjekt!:D
Ha en fin dag :):)