fredag 2. oktober 2009

GOD MORGEN TIL DERE

igår ble jeg spurt om jeg kunne vise dere hva jeg hadde kjøpt! å selfølgelig, kan jeg det! orka bare ikke igår, så her er det:øredobber fra indiska
(sorry det trøtte ansiktet)

leopard bluse fra gina tricot
ring fra assesorgies eller hvordan det skrives

jakke og leopard skjerf fra hm

en søt bluse fra hm

hva synes dere? idag skal jeg bare daffen hjemme! også skal jeg på bølgen åpningen ikveld! gleder meg veldig! ha en tipptopptommeltott bra dag!

-fridamarie

10 kommentarer:

Thea sa...

Jeg syntes innkjøpet ditt var veldig fint Fridamor! Gleder meg til etterpå <3

kinehelene sa...

Fine ting! :)

Anonym sa...

OI! Så mye flott du har fått deg! :D Må ha vært SÅ gøy! Jeg likte veldig godt ørepyntene og den siste blusen. Lekre!

SV: Å, takk! Nå ble jeg glad *klem til deg!*

Kristine sa...

Fine kjøp :)

Sarah sa...

Veldig masse fint :D

Christina sa...

Så mange fine ting :)

sofie sa...

Sykt fine klær frida!
Lekker bluse, den leoparden og den sitse.

fridamarie sa...

thea: gleder meg også dear <3
kinehelene: tusen takk :)
cecilie: det var koselig cecilie:D
kristine: takk :)
sarah: thanks, my love :)
christina: takk!
sofie: takk søta <3

Kristine sa...

SV: Jeg bestilte dem ikke :) Fikk den i gave ;-)

Katrine sa...

Den blusen fra GT var utrolig fin!