søndag 4. oktober 2009

DAGEN FOR PROTEINSHAKE????
idag våknet halv 2. sliten etter en laaang helg, ute sent og lange jentekvelder. i går brukte jeg all energien jeg egentlig skulle hatt til i dag, så nå ligger jeg som en slappfisk på sofaen!

nå fant jeg akkurat den gamle mobilen min og der inne var det masse musikk! og gamle optakk fra mange år tilbake! sykt koselig. spesielt en fra en venn av meg! vi var bestevenner før og da sendte hu meg et opptak hu hadde lagd til meg.
nå skal jeg kose meg mens jeg går igjennom mobilen og kikker hva jeg har! ha en topp dag.
nyt siste dagen av høstferien :) er dere fornøyd med høstferien deres?

-fridamarie

12 kommentarer:

Silje sa...

Det er alltid så kjekt å se på gamle filmer, bilder og opptak!

Min høstferie har akkurat begynt :D Håper din ferie har vært fin :)

Kristine sa...

Enig med Silje =)
Men jeg har ikke ferie jeg :/ BUHU!

AlexandraEi sa...

Min ferie begynner nå:) Herligt!

fridamarie sa...

heldiggriser :Dkos dere!

Sarah sa...

Jeg er veldig fornøyd med høstferien min, synd den ikke varer lengre!

søte bilder :D

1 sa...

å, er så koselig å finne sånne gamle ting (:

fridamarie sa...

sarah: enig!
slask: det er veldig gøy :D

Anna sa...

Alle de gamle mobilene min er enten døde, drukna eller stjelt, haha!

tineki sa...

ja jeg er fornøyd med høstferien min :-) skulle bare ønske den varte litt lenger

Christina sa...

Det ender alltid med at man er trøtt på søndager. Det er dagen man kan sove som oftest.

Jeanette sa...

Søte bilder ;)

kinehelene sa...

Jeg har desverre ikke ferie :/